19/05/2014

God is heel dicht bij je

God in ons, Hillie Snoeijer











Jezus heeft ons beloofd dat Hij altijd bij ons zal zijn.
En Hij heeft zijn belofte waar gemaakt.
Hij ging naar de hemel,
zodat de Geest uitgestort kon worden.
Gods Geest is uitgestort om te wonen in ons.
Ons diepste binnenste is de woonplaats van de Geest.
Jij bent Zijn huis.
Want weet je niet dat jouw lichaam
de tempel is van de Heilige Geest?
Jij, jouw lichaam, is de woonplaats van de Allerhoogste.
Hij leeft in jou!
Zo dichtbij.

Je hoeft niet naar de hemel te kijken
om God te ontmoeten.
Hij woont in jou, is altijd bij je.
Hij wil je helpen, je onderwijzen,
je overtuigen en je kracht geven
om het leven te leven dat Jezus voor jou heeft verdiend.
Verwonder je daar elke dag over.
God in jou, 24 uur per dag, 7 dagen in de week.
Dat is geen vanzelfsprekendheid.
Dat heeft Jezus voor jou verdiend.
Door Hem kun jij nu een heel persoonlijke relatie met God hebben.
Hij trekt met je op en gaat met je mee.
Hij is bij je in je vreugden,
maar ook op de momenten dat jij het moeilijk hebt.

Laat het elke dag en elk moment tot je doordringen:
God is verbazingwekkend dicht bij me!
Geweldig om die God aan je zijde te hebben.
Hij in jou en jij in Christus!

Hillie Snoeijer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!