27/09/2018

Op zoek naar geluk (3)

Leef je geloof: Op zoek naar geluk (3)


















Aanzien, succes, rijkdom, prestaties,
vrienden, seks, uiterlijk en noem maar op.
Hierin zoeken we vaak ons geluk.
En we voelen ons vaak best wel een poosje gelukkig
wanneer we deze dingen bereiken of hebben.
Dat is het verleidelijke eraan en het zet je aan
het steeds opnieuw achterna te gaan.

Met deze dingen heb je het goed,
maar ze belemmeren je het zicht op dat het beter kan.
Want volgens de Bijbel ligt ons echte geluk niet
in al die dingen waar we het zojuist over hadden.
Echt geluk zit niet in de dingen die God geschapen heeft.
Nee, volgens de Bijbel is echt geluk te vinden in God zelf.
Pas wanneer we leven met Hem, de Schepper,
komen we werkelijk tot onze bestemming.
Zonder God blijft er als het ware een lege plek in je binnenste.
Geld, roem, macht of wat dan ook kunnen die plek nooit opvullen.

Graag zie ik je morgen terug bij Leef je geloof
voor een nieuwe post in deze serie Op zoek naar geluk.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!