25/09/2018

Op zoek naar geluk (1)

Leef je geloof: Op zoek naar geluk 1


















De wereld zit vol mensen die zoeken naar geluk.
Want verlangen naar liefde en geluk, dat doen we allemaal.
Maar waarin is geluk te vinden?
Vragen waar jij misschien ook wel over nadenkt.

Er zijn veel dingen waar je voor kunt gaan in dit leven
en waar je voldoening uit kunt proberen te halen:
aanzien, succes, rijkdom, prestaties,
vrienden, seks, uiterlijk en noem maar op.

Waar denk jij aan bij geluk?
Waar ga jij voor om gelukkig te worden?
Wat is voor jou een belangrijk doel in je leven?
Heeft God daar ook iets mee te maken?
Welke plek heeft God in je zoektocht naar geluk?

Ik wil je vragen om voor jezelf
vandaag eens stil te staan
bij bovenstaande vragen.
Wat is geluk voor jou?
Als je wilt kun je je antwoord delen onderaan deze post.
Kom morgen terug naar Leef je geloof
voor het vervolg van deze post.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

1 opmerking:

  1. Het geluk zit in niet jezelf centraal stellen ,maar anderen helpen

    BeantwoordenVerwijderen

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!