06/09/2018

Jij bent overwinnaar!























Jij bent overwinnaar!
Niet dankzij jezelf, maar dankzij Jezus.
God heeft je de overwinning gegeven.
De uitkomst van de strijd ligt reeds vast.
De overwinning is voor jou.
Want je bent meer dan overwinnaar
door Hem, die jou heeft lief gehad.

Je hebt nu wellicht nog te maken met problemen.
Zonden en tekorten die je nog parten spelen.
Maar je zult ze overwinnen.
Stapje voor stapje overwin je je problemen.
Werk daarvoor samen met God.
Bestudeer Zijn Woord en doe wat God zegt dat je moet doen.
Dat brengt je op de weg van overwinning.
Hij zal je de overwinning schenken.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!