20/09/2018

Dankzij Jezus

Leef je geloof: Dankzij Jezus (Hillie Snoeijer)


















Geloven in Jezus doet je delen
in wat Hij voor je heeft verdiend.
Hij stierf voor je zonden en verzoende je met God.

Dankzij Hem geldt nu het volgende:
God houdt onvoorwaardelijk van jou.
Je zonden zijn vergeven.
God is niet boos op je.
Het is goed tussen jou en God.

Sta daar regelmatig bij stil.
Laat het goed tot je doordringen.
Je dit eigen maken zal je ziel genezen.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

2 opmerkingen:

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!