26/09/2018

Op zoek naar geluk (2)

Leef je geloof: Op zoek naar geluk 2


















We verlangen naar geluk.
Sommigen zoeken dat in aanzien, succes, rijkdom,
prestaties, vrienden, seks, uiterlijk en noem maar op.
Gisteren stelde ik de vraag waarin jij je geluk zoekt.

Verlangen naar de dingen die ik hier boven opsomde is heel menselijk.
Op zich is er ook niets mis mee om daarnaar te verlangen.
Maar het is de vraag of al die dingen je uiteindelijk
echt en blijvend gelukkig kunnen maken.
Hollywoodsterren bezitten bakken vol geld,
maar toch voelen ze zich ondanks al het geld niet gelukkig.
Of mensen gaan voor een prachtige carrière,
maar eenmaal aan de top valt het regelmatig vies tegen.
Het neerzetten van een goede prestatie maakt je misschien even gelukkig,
maar dat gevoel van euforie ebt na een poosje ook weer weg.
Je blijft leeg achter en vraagt je af: is dit het nu?

Herken jij dat in je eigen leven?
Heb jij het wel eens mee gemaakt dat je
je heel erg ingespannen hebt om iets na te streven
en dat het je tegenviel toen je het eenmaal had bereikt of verworven?
Ik vind het leuk als je iets van je ervaringen hieronder wilt delen.
Kom morgen terug bij Leef je geloof voor het vervolg van deze post.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!