02/11/2017

Jezus opgevaren naar de hemel

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo














Na zijn opstanding was Jezus nog een korte tijd op aarde.
Hij gaf Zijn discipelen nog het nodige onderwijs.
Daarna ging Hij terug naar Zijn Vader.
Terug naar de heerlijkheid waar Hij vandaan kwam.
Hij werd voor de ogen van Zijn discipelen
van de aarde naar de hemel opgenomen.

Daar is Hij nu ons ten goede.
Christus zet Zijn werk in de hemel voort.
Hij zit daar aan de rechterhand van God.
Hij is in het hemels heiligdom
om daar bij God voor ons te pleiten.
Hij spreekt met God ten gunste van ons.
En God hoort naar Hem, omdat Hij dat
door Zijn dood en opstanding heeft verdiend.

Zoals Hij nu in de hemel is, zo wil Hij ook ons daar hebben.
Hij maakt voor ons daar nu plaats.
Zodat wij eens ook mogen zijn waar Hij nu is.
Hij is ons onderpand in de hemel,
dat ons verzekert dat Hij ons tot Zich zal nemen.

Jezus zond ons vanuit de hemel als tegenpand Zijn Geest.
De Geest helpt ons om te zoeken naar wat boven is.
Wij leven nog hier op aarde,
maar de Geest doet ons hart richten op de hemel.
We zijn nauw verbonden met de hemel.
De Geest leert ons te leven met de Vader.
Hij leert ons om God te betrekken bij heel ons leven.
Alles wat ons bezighoudt, mogen we voorleggen aan onze hemelse Vader.
De Geest zegent ons met hemelse gaven.
Wij mogen vrede met God ervaren.
De Geest zal ons leven steeds mooier doen schitteren,
als we leven in verbondenheid met de Vader.

Jezus, Hij is nu in de hemel bij Zijn Vader.
Als mens is Hij hier niet langer op aarde.
Maar door Zijn Geest is Hij nog altijd bij ons.
Hij leeft in ons,
En Hij zei Zelf: En vergeet dit niet:
Ik ben altijd bij u, tot het einde van de tijd.
En dan mogen wij zijn waar Hij nu al is.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!