14/11/2017

Het beste komt nog

Het beste komt nog












We leven nu nog in het aardse tranendal.
Ons treft veel leed, pijn en verdriet,
de hele schepping zucht onder de zonde.
Voor ieder loopt het uit op de dood.

Maar met de komst van Christus gaat dat alles voorbij.
Als Hij terugkomt zullen allen die in Christus gestorven zijn opstaan
en met de gelovigen, die dan nog leven, zullen we altijd bij de Here zijn.
Dan zullen we wonen op de nieuwe hemel en de nieuwe aarde
en de Here God zal in ons midden wonen.

Straks komt Christus terug op de wolken en Hij Zelf
zal Zijn kerk leiden tot de bruiloft van het Lam
en God zal voor altijd alles in allen zijn.
Er zal geen leed en verdriet meer zijn.
De dood is voorgoed verdwenen.
De aarde zal vol zijn van de kennis van de Heer.

Wat een prachtige toekomst wacht de gelovigen.
Wij ontvangen het eeuwige leven.
Voor altijd mogen we bij onze Heer en Heiland zijn.
We kijken vol verlangen uit naar die toekomst.
We hebben blijde hoop, want het beste komt nog!

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!