28/05/2015

Wees een getuige van Jezus

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog baflo


















"Jij zult Mijn getuige zijn."
Wanneer jij vandaag christen bent,
dan heb je een verhaal te vertellen.
Het maakt niet uit of je opgegroeid bent in een christelijk gezin
of dat je Hem nog maar net hebt leren kennen.
Wanneer je gelooft in Jezus,
dan heb jij je eigen unieke verhaal te vertellen
over wat Jezus in jouw leven heeft gedaan.

Jouw getuigenis doet er toe.
Schroom niet om jouw verhaal met anderen te delen.
Vertel de mensen hoe je Jezus ontmoet hebt,
hoe Hij jouw ogen heeft geopend
en hoe Hij jouw leven perspectief gegeven heeft.

Jouw levensverhaal vertellen is een krachtige manier
om anderen bekend te maken met Jezus.
Iedereen kan het evangelie communiceren
door eenvoudig zijn eigen getuigenis te geven.
Jezus zelf verleent kracht aan jouw persoonlijke verhaal.

Ga erop uit,
grijp de gelegenheid aan,
vertel de mensen over Jezus,
getuig wat Hij in jouw leven heeft gedaan.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!