07/05/2015

Jij zult mijn getuige zijn

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo














Iedereen heeft het nodig de boodschap over Jezus te horen.
Want zonder Jezus zijn we verloren.
Is het leven leeg en een doodlopende weg.

De meest krachtige manier
om de boodschap van Jezus te brengen
is door mensen jouw verhaal te vertellen.
Getuig wat Jezus voor jou heeft gedaan.
Vertel hoe Hij jou heeft bevrijd
van een lege manier van leven.
Hoe jij de Bron van Leven hebt ontdekt in je leven.
Van zo'n getuigenis gaat kracht uit.

Jezus zei tegen zijn discipelen:
"Jullie zullen mijn getuigen zijn."
En Hij zegt het ook tegen jou:
"Jij zult mijn getuige zijn."

Jouw getuigenis
kan de bestemming van iemand
voor altijd veranderen.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!