20/12/2017

Gods kerstgeschenk

Leef je geloof: Gods kerstgesckenk
Leef je geloof ~ Gods Kerstgeschenk















December is de maand van geschenken geven.
Begin van de maand was er het sinterklaasfestijn.
Nog een paar dagen en dan is het Kerst.
Ongetwijfeld betekent het dat er ook voor jou
een cadeautje was of nog klaar ligt.
Een chocoladeletter, een kerstpakket,
of straks een geschenk met de kerst.
Wees blij met wat je mocht en mag ontvangen.

Het mooiste geschenk dat je mag ontvangen,
is Gods kerstgeschenk aan de mensen.
God gaf Zijn eigen Zoon aan deze wereld.
Jezus kwam als klein kindje naar de aarde.
Hij legde Zijn heerlijkheid af
en nam de gestalte aan van een mens.
Om daarmee te voorzien in onze diepste nood.
Dat is Gods kerstgeschenk aan jou en mij en vele anderen.

Neem Gods geschenk met beide handen aan.
Proef de liefde van God in wat Hij je wil geven.
De prijs voor dit geschenk was hoog.
Maar God had dat graag voor jou over.
Hij wou Zijn Zoon aan jou geven.
Zodat er voor jou weer hoop en toekomst is.
Dank God voor dit geweldige kerstcadeau.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!