05/12/2017

Geef ons heden ons dagelijks brood

Geef ons heden ons dagelijks brood
Leef je geloof ~ Geef ons heden ons dagelijks brood
















De eerste drie beden gingen over
onze toewijding aan God.
Om dat te kunnen volbrengen,
hebben we kracht nodig.
En dus vragen we God om voedsel.
Want ook daarin zijn we afhankelijk van Hem.
Hij is het die ons geeft wat we nodig hebben.
Met deze bede erkennen we onze afhankelijkheid van Hem.
En daarmee eren we Hem.

Met de bede om dagelijks brood
bidden we voor andere christenen en voor onszelf.
Het is een gebed om alles wat we nodig hebben
en om de middelen om in onze levensbehoeften te voorzien.
Met dit gebed vragen we om eten, kleding en onderdak.
En om geld, werk en de kracht om het te verdienen.
We vragen om wat we nodig hebben.
Dat betekent naar behoefte, en niet om overbodige luxe.

God zal ons geven wat we nodig hebben.
Wij leven in afhankelijkheid van Hem.
Of je nu veel of weinig ontvangt,
kun jij tevreden en dankbaar zijn
met wat God je geeft?

Vorige blog in de serie over gebed: Gelijk in de hemel alzo ook op de aarde

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!