23/01/2017

Hebreeën 6: Een betrouwbaar anker

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo


















Je hoeft niet te twijfelen of God zijn beloften nakomt.
Wat God belooft, is beloofd en zal Hij zeker doen.
Wanneer je gelooft in Jezus,
dan mag je zeker zijn van je redding.
Want dat heeft God beloofd.
Gods plan met ons zal nooit veranderen.
Dat heeft Hij duidelijk gemaakt door een plechtige belofte.
'Zo zeker als Ik leef', zei Hij.
Daarom weten we zeker dat we door Christus gered zullen worden.
Daar mag je op vertrouwen!

De zekerheid dat we door Jezus gered zullen worden,
is een sterk en betrouwbaar  anker voor ons leven.
Jezus ging ons voor naar de hemel.
Daar pleit Hij voor ons.
Op grond van Jezus werk,
mag je er zeker van zijn dat God je aanvaardt.
Hij verlost je van je zonden.
Als je bij Jezus hoort,
zul je merken hoe goed God voor je is.

Hou vol in je geloof, geef het niet op.
Laat zien hoeveel je van God houdt.
Neem Gods Woord in je op,
zodat je mag gaan groeien en vrucht gaan dragen.
Blijf je best doen en wordt niet lui in je geloof.
Wacht geduldig op het uitkomen van Gods beloften.
Want je zult krijgen wat God heeft beloofd.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!