23/02/2015

Vriendschap met God

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo, SpiegelRuimte


















Je mag een vriend van God zijn.
Het Nieuwe Testament vertelt dat dat mogelijk is.
Jezus zegt zelf: Ik noem u geen slaven meer, maar vrienden.

Groei in je vriendschap met God.
Luister naar Zijn stem.
Verlang naar Gods aanwezigheid in je leven, naar Zijn vrede.

Gods aanwezigheid in je leven
onderscheidt jou van de wereld om je heen.
God wil je vullen met Zijn Geest.
Door de Geest mag je de aanwezigheid van God ervaren.

Jouw leven wordt beetje bij beetje mooier en dieper
als God jouw leven binnenkomt
en je steeds meer op Hem gaat lijken.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!