16/10/2023

Psalm 21 (2): Onwankelbaar

Psalm 21 Onwankelbaar Hillie Snoeijer Leef je geloof

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lezen Psalm 21

ONWANKELBAAR

Deze Psalm gaat niet alleen over koning David.
Er is ook een vooruit wijzen naar de grote Koning, naar de Messias.

David en ook later Jezus vertrouwen heel hun leven op de Heere.
Ook onder moeilijke omstandigheden.
Jezus, onze Heiland is diep voor ons gegaan.
Dat wordt wel duidelijk bij het lezen van Psalm 22.
Maar door de liefde en goedheid van de Allerhoogste wankelt Hij niet.

Jezus volbracht de moeilijke taak waarvoor Hij naar de aarde kwam.
Het was het verlangen van Jezus
om zijn leven te geven voor onze redding.
Zijn wens is om ons te bevrijden.
Hij wil ons laten delen in de liefde en de zegeningen.

Gods liefde maakte dat Hij niet wankelde.
Hoe moeilijk de weg ook was, Hij ging die weg.
Voor ons, in onze plaats.

Proef de liefde en goedheid van deze God.
Zijn liefde maakt je sterk in moeilijke omstandigheden.
Het gaf David en Jezus de kracht die ze nodig hadden.
Vind daarin ook je kracht.
Dan zul je niet wankelen,
dankzij de liefde en goedheid
van de Allerhoogste God. 

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boekentip: Psalmendagboek  

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product dat jij via mij koopt
bij Bol.Com, ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel, bestel je boeken bij Bol via mij.
Je kunt dit doen door via onderstaande partnerlink naar Bol.Com
te gaan.
Hartelijk dank daarvoor! 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!