26/02/2018

Leef met God

Leef je geloof: Leef met God
Leef je geloof: Leef met God

















Kun jij je een leven zonder God voorstellen?
Een leven zonder Zijn zorg, liefde en bescherming?
Wat zal het leven dan bedreigend en zinloos zijn.
Zonder Hem kun je niet.

Dat beseft de zwangere vrouw van Pinechas.
Ze krijgt bericht van de dood van haar man en schoonvader.
Weeën overvallen haar en ze baart een zoon.
Maar zelf ligt ze op sterven.

Ze noemt haar pas geboren zoon Ichabod.
Want Israël is van zijn eer beroofd.
De Filistijnen hebben de ark buit gemaakt.
De ark is weg!
God is weg!
De eer is weg!

Het volk Israël is er slecht aan toe.
Wat moeten ze beginnen zonder God?
Zonder God gaat het niet.
Dat beseft de vrouw heel goed.

Laat het tot je doordringen.
Je kunt niet zonder God.
Zonder God gaat het niet.
Zonder God ziet het er slecht voor je uit.

Keer je tot God.
Zoek Zijn aangezicht en nabijheid.
Leef iedere dag met Hem.
Dat geeft je leven zin.

n.a.v. 1 Samuël 4:19-22

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!