19/02/2018

God is Koning, jij bent dienaar

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, Praktijk SpiegelRuimte, psycho-pastorale begeleiding
Leef je geloof: God is Koning, jij bent dienaar



















Hoe sta jij in het leven?
Draait alles bij jou om God
of geef je jouw eigen belangen voorrang?
Dien jij God of dien je ten diepste jezelf?

De zonen van Eli stelden in hun werk als priesters
niet langer de zaak van God centraal.
Ze waren afpersers geworden,
ze trokken zich niets van de Heer aan.
Ze dienden hun buik met het lekkerste van het vlees,
het ging hen niet langer meer om God.
Als zij maar aan hun trekken kwamen.
Ze gedroegen zich niet langer als dienaren,
maar ze deden alsof zij koning waren.

Ook wij als christenen zijn dienaren van God.
Stel jij je ook op als een dienaar?
Zet je je in voor God?
Kom je op voor Zijn naam?
Ben je bereid jouw wil te schikken onder Gods wil?
Doe je wat God van je vraagt?

Beijver je niet slechts voor je eigen belangen.
Dien God met heel je hart.
Laat God het middelpunt van je leven zijn.
Zoek en doe wat Hij van je vraagt.
Het gaat immers niet om jou,
maar het gaat om God.
Niet jij bent koning, Hij is Koning.
Jij mag Hem dienen.
Ken je plaats en laat 
Hem Koning in je leven zijn.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!