12/09/2016

Laat je inschakelen

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo














"Mozes, Ik roep jou,
Ik heb een taak voor jou.
Ik wil dat jij Mijn volk uit Egypte leidt."

"Maar Heer, dat kan ik niet.
Wie ben ik om dat te doen?"

"Mozes, Ik roep jou,
Ik heb een taak voor jou.
Jij zult mijn volk uit Egypte leiden,
Ikzelf zal jou daarbij helpen."

Mozes ging naar de Farao,
God toonde Zijn kracht,
en de Farao liet het volk gaan.
Mozes leidde hen met Gods hulp uit Egypte.
Zo bevrijdde God Zijn volk uit de slavernij.

"Mijn kind, Ik roep ook jou.
Ook voor jou heb Ik een taak.
Ook jou wil Ik inschakelen in Mijn grote plan."

"Maar Heer, dat kan ik niet.
Wie ben ik om dat te doen?"

"Mijn kind, Ik roep jou.
Ik heb een taak voor jou.
Ook jij hoeft het niet in eigen kracht te doen.
Ikzelf zal je bijstaan en je helpen.
Ga nu maar en doe de taak waarvoor Ik je roep.
Laat je inschakelen in Mijn grote plan.
Vertrouw maar op Mij, Ik geef je wat je nodig hebt.
Samen met Mij ben je bekwaam voor je taak. "

Laat jij je inschakelen?

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!