26/09/2016

Er komt een einde aan alle onrecht

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo












God haat het onrecht.
Hij vraagt ons op te komen voor recht.
Zie om naar hen die het moeilijk hebben.
Kom op voor hen die onrechtvaardig behandeld worden.

Wees eerlijk in je doen en laten.
Benadeel niemand voor je eigen gewin.
Wees goed voor de mensen om je heen.
Doe wat je kunt om hun nood te lenigen.

Wanneer je dat doet, ben je een volgeling van Jezus.
Hij had aandacht voor de mensen aan de rand van de samenleving.
Hij was er voor hen die zijn hulp nodig hadden.
Hij had onze belangen op het oog, offerde Zichzelf daarvoor op.
Hij was bereid de minste te zijn, om ons aller dienaar te zijn.

Doe wat jij kunt in het bestrijden van onrecht.
Sta mensen bij die lijden onder het kwaad.
Doe dat alles in de wetenschap en het besef,
dat God Zelf op een dag alles recht zal zetten.

Eens zal alle onrecht van deze aarde verdwijnen.
Zal recht en gerechtigheid heersen.
Daar verlangen we naar, zien we naar uit.
Bestrijd het onrecht zolang dat nog nodig is,
wetende dat het eens voorgoed voorbij zal zijn.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!