15/09/2016

Is Gods redding ook voor mij?

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo















Is Gods redding ook voor mij?
Ja, want niemand staat buiten Gods verlossing.
Hoe diep je ook gevallen bent,
de weg naar God staat voor ieder open.
Wanneer je je bekeert en je richt op God
dan zal Hij je vergeven en je in genade aannemen.

De Bijbel kent genoeg voorbeelden van slechte mensen
die uiteindelijk toch de weg naar God hebben gevonden.
Manasse was bijvoorbeeld een zeer slechte koning.
Maar hij bekeerde zich.
En God vergaf Hem.

Of neem nu eens Paulus.
Wat heeft hij de christenen veel leed bezorgd.
Wat stond hij eerst vijandig tegenover Jezus.
Maar hij bekeerde zich.
En God gaf hem een belangrijke taak
in de verspreiding van het evangelie.
Wat heeft hij uiteindelijk veel voor Gods koninkrijk betekent.

Hoe slecht je misschien ook bent,
wat je ook aan verkeerde dingen hebt gedaan,
ook voor jou is de weg naar God open.
Kom tot inkeer, hecht geloof aan Gods evangelie.
Bekeer je en Hij zal je aannemen tot Zijn kind.
Je al je schuld vergeven en je een plaats geven in Zijn koninkrijk.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!