27/07/2016

Op adem komen bij God

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo














Kom op adem bij God.
Bij Hem vind je rust en vrede.
Zoek Zijn nabijheid.
Wie Hem ijverig zoeken, zullen Hem vinden.

Hij is het Brood des levens.
Hij is het Levende water.
Hij is de Bron van al het goede.
Hij is je hemelse Vader.

Bij Hem mag je je thuis voelen.
Hij geeft je Zijn liefde en geborgenheid.
Hij omringt je met Zijn liefdevolle zorg.
Samen met Hem kun je het leven altijd aan.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com


bol.com Partner
----------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!