04/07/2016

Help

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo











Heb een liefdevol oog voor de nood van mensen om je heen.
Zie wanneer ze lijden en gebukt gaan onder moeiten en verdriet.
Loop niet achteloos aan hen voorbij.
Maar strek je naar hen uit, heb oog voor hen.
Toon ontferming en help.

Wees erop uit om te voorzien in wat nodig is.
Dat is ook wat God deed en doet.
Hij zag de grote nood en ellende van de mensen.
Hij ging er niet aan voorbij.
Hij was met ontferming over ons bewogen.
Hij deed wat Hij kon om ons te redden.
Hij haalde ons uit onze ellende,
Hij gaf ons het leven weer.

Jij mag Hem daarin volgen.
Ga niet voorbij aan de nood van mensen.
Toon ontferming, wees barmhartig, help.

Geef de ander weer uitzicht en perspectief
door hem of haar de helpende hand te bieden.
Dan lijk je in je doen en laten op Jezus.
Toon ontferming en help.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com


bol.com Partner
----------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!