05/07/2016

Oordeel niet

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo
















Mensen zijn snel geneigd
om elkaar en zichzelf te veroordelen.
Wij kraken onszelf en anderen zo gemakkelijk af.
Schrijven anderen af om wat ze doen.

Maar God is zo niet.
Wanneer Hij ons ziet,
is Hij met ontferming bewogen.
In Christus komt Hij ons te hulp.

Hij vergeeft ons onze zonden.
Hij maakt ons in Christus rein.
Hij geeft ons een nieuw hart.
Hij vernieuwt ons door de Heilige Geest.
Hij veroordeelt ons niet, Hij neemt ons in Christus aan.

Kijk naar anderen zoals God dat doet.
Veroordeel niet, maar heb lief.
Geef de andere de ruimte
om te worden zoals God
hem/haar heeft bedoeld.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com


bol.com Partner
----------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!