12/07/2016

God maakt vrij

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo












Je bent geroepen om vrij te zijn.
Je bent geroepen die mens te worden
die God voor ogen had toen Hij je schiep.
Een mens die leeft in gemeenschap met Hem.

Maar de mens laat zich gemakkelijk weer knechten.
Kiest er vaak voor om eigen wegen te willen gaan.
Niet beseffend dat je juist daardoor je vrijheid verliest.
en je uitlevert aan Gods vijand, de satan.

God wil ons bevrijden.
Hij wil ons onze vrijheid teruggeven.
Hij wil niet dat we slaven van de zonde zijn.
Hij redt ons uit de macht van het kwaad.
Zodat we werkelijk vrij zullen zijn.

Houd daarom stand.
Laat je niet opnieuw een slavenjuk opleggen.
Leef elke dag in gemeenschap met God.
Je bent een vrij kind van God.


Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com


bol.com Partner
----------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!