27/01/2016

Gods licht in je leven

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo


















Gods aanwezigheid en licht in je leven
brengt de donkere plekken in je hart aan het licht.
Hoe langer je verblijft in Gods aanwezigheid,
hoe meer licht er schijnt op je zonde.
Door Gods aanwezigheid word je je
meer en meer bewust van de zonde in je.

Dit kun je zien als iets negatiefs,
maar voor Paulus was het dat niet.
Het deed hem overvloeien van dankbaarheid,
omdat ondanks alles wat hij verkeerd had gedaan,
hij wist dat hij vergeven was
en een relatie met God kon hebben.

Laat Gods licht in je leven
ook jou dankbaar maken.
Omdat je steeds meer ziet
hoe genadig God voor jou is geweest.
Hoe Hij heeft afgerekend met jouw zonden
door Jezus dood aan het kruis.
Dan ga je steeds meer genieten
van Gods licht in jouw leven.
-------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com

Dat betekent dat voor ieder boek/produkt 
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com, 
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken daarom via mij.
Hartelijk dank daarvoor!


Koop bij bol.com

bol.com Partner
------------------------------------------------------
Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!