04/01/2016

BOEKENTIP 2016 WEEK 1


Opnieuw twee christelijke romans voor jou geselecteerd.
De moeite van het lezen waard.

1. In het fort van de kolonel (Laura Frantz, € 22,50)
De ongehuwde Roxanna, een voorname inwoner van Virginia, gaat op zoek naar haar vader. Wanneer ze aankomt in het fort in Kentucky waar hij gelegerd is, blijkt hij tot haar grote verdriet te zijn gesneuveld. Roxanna bezit geen cent meer en is genoodzaakt te gaan werken als secretaris van kolonel McLinn. Het is al snel overduidelijk dat de kolonel gevoelens voor haar heeft. Roxanna ontdekt dat hij grote geheimen heeft. Wat weet hij van de dood van haar vader? Kan ze ooit van hem gaan houden?

Koop bij bol.com


2. Aan zijn voeten (Tessa Afshar, € 19,99)
 'Aan zijn voeten' van Tessa Afshar vertelt over de geschiedenis van Ruth en Boaz: het liefdesverhaal dat de toekomst van het volk Israël bepaalde.
Straatarm en rouwend om haar man komt Ruth aan in Israël. Haar enige hoop is dat ze genoeg voedsel kan verzamelen om haar schoonmoeder Naomi en zichzelf te behoeden voor de hongerdood. Maar God heeft een groter plan met haar leven. Tussen alle mensen die haar behandelen als uitschot is er één man die haar nood ziet en hulp biedt. Deze Boaz kan zijn ogen niet van Ruth afhouden. Hij houdt zichzelf voor dat hij alleen maar zo vriendelijk is vanwege zijn familieband met Naomi, maar diep vanbinnen weet hij wel beter.
Koop bij bol.com

Bestel je dit of andere boeken en producten via een link of button op deze site
dan ondersteun je daarmee het werk van Leef je geloof.
Je helpt mij daarmee om geloofsopbouwende blogs aan jou en vele anderen te kunnen aanbieden.
Omdat ik partner ben van Bol.Com ontvang ik namelijk een deel van de verkoopopbrengst.
Hartelijk dank daarvoor!

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!