08/01/2021

Met Christus de overwinning behalen


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Samen sta je sterker dan alleen.
Dat geldt voor veel dingen in ons dagelijks leven.
Het gaat echter ook op voor je geloof.
Uit jezelf ben je zwak en zondig.
Jouw zonde staat de omgang met God in de weg.
Zelf ben je niet in staat de zonde in je leven op te ruimen.
Daar is jouw hand te zwak voor.

Maar gelukkig is daar God.
Hij is sterk en machtig, Zijn hand schiet nooit tekort.
Hij bedacht een plan om af te rekenen met onze zonde.
Hij gaf daarvoor Zijn geliefde Zoon.
Jezus stierf aan het kruis om jou zo met God te kunnen verzoenen.

Leg jouw zwakke hand maar in Zijn sterke hand.
Verenigd en verbonden met Christus is er hoop voor jou.
God wil je dankzij Christus vergeven en als een Vader voor je zijn.
Christus nam jouw zonde op zich en droeg het weg aan het kruis.
Met Christus hoef jij niet meer gebukt te gaan onder je zondelast.
Met Hem mag jij de overwinning behalen over de zonde.
Ja met Hem ben jij meer dan een overwinnaar.
Leg jouw zwakke hand in zijn sterke hand.
En vier met Hem de victorie.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun jij mij dit voordeel, bestel dan je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!