23/01/2019

God vertrouwen in je moeiten

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, God vertrouwen in je moeiten






















In zijn moeilijkste uur vertrouwde Jezus op zijn Vader.
Hij zweette bloed omdat Hij door grote angst bevangen was.
Hij vroeg of de beker van lijden niet aan Hem voorbij kon gaan.
Toch kon Hij zeggen: Vader niet mijn wil, maar Uw wil geschiedde.
En Hij dronk de beker leeg, de beker van lijden vanwege onze zonden.
Hij kon het omdat Hij de goedheid van Zijn Vader kende.
Iedere dag leefde Hij in Gods nabijheid.
Hij wist wat Hij aan God had en dat Hij te vertrouwen was.

Ook jij kunt voor moeilijke dingen staan.
Dingen die je vertrouwen op God op de proef stellen.
Focus dan niet slechts op jouw beker van lijden.
Maar denk terug aan de liefde die God jou iedere dag toont.
Richt je op al de zegeningen die God dagelijks aan je schenkt.
Dat neemt je moeite niet direct weg,
maar plaatst het wel in een ander perspectief.
Het zal je helpen God te blijven vertrouwen
in de momenten dat jij het moeilijk hebt.
Omdat je weet dat God goed is en het beste met je voor heeft.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!