30/01/2019

Ga in geloof en vertrouwen

Leef je geloof, Hillie Snoeijer: Ga in geloof en vertrouwen


















God sprak tot Abram:
Trek weg uit je land,
laat alles achter je en
ga naar het land dat Ik je zal wijzen.

Geen geringe opgave voor Abram.
Zonder te weten van hoe en wat en waar,
alles wat je bekend en vertrouwd is achterlaten,
om te gaan met God naar het onbekende land.

Abram ging, hij liet alles achter zich.
Hij geloofde God en vertrouwde op Hem.
Hij ging in het vertrouwen dat God voor hem zou zorgen.
Hij geloofde dat God hem zou beschermen en zou leiden.
Hij ging ervan uit dat God hem op de plek van bestemming zou brengen.

Durf jij God ook zo te vertrouwen voor jouw toekomst?
Jezus zei dat wij ons niet bezorgd hoeven maken
over ons eten, drinken en onze kleding.
Hij zegt dat we ons
niet zorgen hoeven te maken
over de dag van morgen.

Vertrouw jezelf en je toekomst toe aan Hem.
Ga, zoals Abram ging.
Ga in geloof en vertrouwen op Hem.
Hij zal voor je zorgen.
Hij zal je leiden en je beschermen.
Hij zal je brengen op de plek van jouw bestemming.
Ga in geloof en vertrouwen je weg met God.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Gun mij dit voordeel en bestel je boeken via mij.
Ga via onderstaande knop naar Bol.Com.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!