05/06/2018

Vrees niet, wees moedig



















Vrees niet voor de machten in deze wereld.
Want Hij die in u is, is machtiger dan hij die in de wereld is.
Hij heeft voor ons reeds de overwinning behaald.
Er is nog strijd, maar het is reeds bekend wie zegeviert.

De machten in de wereld lijken vaak zo sterk.
Valse profeten trekken velen mee op een dwaalspoor.
Je kunt twijfelen of je het te midden van die machten wel redt.
Of de kerk het wel redt.
Er is zoveel weerstand tegen het evangelie.

Maar Johannes zegt in de Bijbel:
De eeuwige God woont in je,
je komt uit God voort,
je hebt de valse profeten overwonnen,
want Hij die in u is, is machtiger dan hij die in de wereld is.

Door Hem zegevieren wij glansrijk.
Jezus, Hij is onze rots in de branding.
Hij geeft ons de overwinning.
Daar mag je je ten allen tijde aan vasthouden.
Wees moedig en strijd de goede strijd,
in de wetenschap dat de overwinning voor jou is.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Leef je geloof: dat betekent ook Gods goede boodschap doorgeven.
Daarom wil ik  je vragen dit bericht te delen met anderen.
Je kunt daarvoor één of meerdere van onderstaande knoppen gebruiken:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!