06/06/2018

Jezus overwon



















De dag dat Jezus gekruisigd werd, leek alles verloren.
De mensen verwachtten zoveel van Hem en nu was Hij dood.
Hij kwam om plaats te nemen op de troon,
Hij eindigde op het kruishout.

Maar wij weten dat juist daar op Golgotha,
Jezus de beslissende slag won van satan.
Het leek het einde, maar het was de overwinning.
Juist aan het kruis heeft Hij gezegevierd.

Schijn bedriegt.
Niet Jezus, maar satan was op die dag de grote verliezer.
Jezus overwon met zijn sterven de dood.
Met recht kon Hij zeggen: het is volbracht!
Jezus is voor altijd en eeuwig de grote Overwinnaar.

Hij nodigt je uit om tot Hem te komen.
Geef je aan Hem over dan zal Hij je genade bewijzen.
Je mag dan deel uitmaken van het winnende team.
Want Jezus is de grote Overwinnaar.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Leef je geloof betekent ook Gods goede boodschap doorgeven.
Daarom wil ik je vragen dit bericht te delen op je social media kanalen.
Je kunt hiervoor gebruik maken van onderstaande knoppen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!