01/05/2018

Verlies Jezus niet uit het oog

Leef je geloof: Verlies Jezus niet uit het oog, Hillie Snoeijer
Leef je geloof: Verlies Jezus niet uit het oog



















Moed houden in moeilijke situaties,
dwars door problemen heen gaan,
dat kan alleen wanneer je je oog
gericht houdt op Jezus.

Petrus wandelde op het water,
zolang hij zich richtte op Jezus.
Zodra hij keek naar de storm,
was het gebeurd met het wandelen op water.
Hij werd bang en begon te zinken.

Wanneer jij moedig door een moeilijke situatie wilt gaan,
zul je ook je blik moeten richten op Jezus.
Hij is machtig, Hij heeft alles in de hand.
Wanneer je het in de storm van Hem verwacht,
zal Hij ervoor zorgen dat je niet ten onder gaat.
Hij leidt je door de storm heen.
Daar hoef je niet aan te twijfelen.

Kijk niet naar hoe zwaar de storm is,
naar hoe moeilijk je situatie is.
Dat zal je de moed en kracht ontnemen.
Kijk naar Jezus.
Hij is groter dan jouw probleem.
Dat helpt je om je hoop levend te houden
en moedig je weg te gaan met Hem.
Dwars door de storm heen.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!