24/05/2018

Uit welke bron drink jij?

Leef je geloof: Uit welke bron drink jij?, Hillie Snoeijer
Leef je geloof: Uit welke bron drink jij?



















Jezus kwam bij de Samaritaanse vrouw.
Hij vroeg haar om water uit de bron.
Om daarmee zijn dorst te lessen.
Er kwam een gesprek op gang tussen hen beiden.
Jezus wees haar op de levensbron.
De bron van levend water die ervoor zorgt
dat je nooit weer dorst zult krijgen.

Mensen zoeken naar dingen die hun leven vullen.
We vullen ons leven met rijkdom, met prestatie,
met roem, met eer, met een goede carrière.
Die dingen vullen ons voor een tijdje.
Maar hun vervulling is slechts tijdelijk.
Ze laten ons uiteindelijk onvervuld achter.
We vragen ons af: is dit het nou?

Jezus nodigt je uit bij Hem te komen.
Hij is de Bron van levend water.
Wanneer je je leven vult met Hem,
zul je voldoening vinden.
Drinken bij Hem zal je dorst lessen.
Niet voor eventjes, maar permanent.
Jezus vervult je leven en is het antwoord
op waar je hart ten diepste naar verlangt.

Uit welke bron drink jij?
Waar zoek jij je voldoening in?
Ga op zoek naar het levende water,
zodat je nooit weer dorst zult krijgen.
Heer laat mij drinken uit U, de bron van leven.
Dan mag ik vervuld leven tot in eeuwigheid.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Meer lezen? Kijk en Like mijn Facebookpagina's: 
1. Leef je geloof: https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
2. Praktijk SpiegelRuimte: https://www.facebook.com/Spiegelruimte/
3. Biblical Encouragement: https://www.facebook.com/BiblicalEncouragementbyHillieSnoeijer/
-----------------------------------------------------------------
Steun "Leef je Geloof" met je bestelling op BolCom!
Ik ben partner van BolCom. Dat betekent dat wanneer jij via de button "Koop bij bolcom" of via onderstaande link binnenkomt op de site van BolCom en daar vervolgens iets koopt, ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang. Hiermee steun je Leef je Geloof zonder dat het jou iets extra's kost. Hartelijk dank daarvoor!

  Koop bij bol.com



Partnerlink naar BolCom om Leef je Geloof te steunen:
https://partnerprogramma.bol.com/click/click?p=1&t=url&s=37595&f=TXL&url=https%3A%2F%2Fwww.bol.com%2Fnl%2F&name=SteunLeefjegeloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!