31/05/2018

Prijs Jezus Christus

Leef je geloof: Prijs Jezus Christus, Hillie Snoeijer
Leef je geloof: Prijs Jezus Christus



















Jezus Christus.
Door Hem is er vergeving.
Door Hem is God mijn Vader.
Door Hem woont God zelf in mij.
Door Hem ben ik een nieuwe schepping.
Door Hem wacht mij een geweldige toekomst.

Jezus Christus.
Hij geeft mij rust en vreugde in mijn leven.
Hij is mijn alles, Hij kocht mij met Zijn kostbaar bloed.
Hem wil ik liefhebben.
Voor Hem wil ik leven.
Alle lof, eer en dank zijn aan Hem.
Halleluja.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Leef je geloof: dat betekent ook Gods goede boodschap doorgeven.
Daarom wil ik je vragen dit bericht te delen op je social media kanalen.
Je kunt hiervoor gebruik maken van onderstaande knoppen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!