25/04/2018

Kom bij Mij!

Leef je geloof: Kom bij Mij!, Hillie Snoeijer
Leef je geloof: Kom bij Mij!



















Hoor Gods stem: Kom bij Mij!
Hij nodigt je uit.
Je mag bij Hem komen.
Je bent welkom bij Hem.

Jezus is de weg naar de Vader.
Alleen via Hem kun je bij God komen.
Door Jezus aan te nemen kun je komen in Zijn nabijheid.
God nodigt je royaal uit om met Hem samen te zijn.
Door Jezus verlossingswerk staat er niets in de weg
om naar God toe te gaan, de weg is open.
Hoor Gods stem: Kom bij Mij!

Toch zetten niet alle mensen die stap om naar God te gaan.
Sommigen weigeren om in Jezus te geloven.
En wat lopen ze daarmee veel mis:
Gods liefde, Zijn genade, Zijn geborgenheid,
Zijn vertroosting, Zijn leiding, Zijn vergeving,
Zijn nabijheid, Zijn zegen en noem maar op.
Hoor Gods stem: Kom bij Mij!

God nodigt je uit: Kom bij Mij.
Ik wil je opnemen in Mijn familie.
Je mag Mijn zoon of dochter zijn.
Bij Mij zul je het goed hebben.
We zullen genieten van elkaar.
Je bent welkom bij Mij.

Wat doe jij met die uitnodiging?
Heb je er al gehoor aan gegeven?
Of is het er nog niet van gekomen?
Of weiger je op de uitnodiging in te gaan?
Hoor Gods stem: Kom bij Mij!

Laat toch niets of niemand je weerhouden
om naar God toe te gaan.
Neem Jezus aan als de weg tot de Vader.
Kies ervoor om in Hem te geloven.
Ga naar God, ga naar je Vader.
Het is de beste keuze die je in je leven ooit kunt maken.
Hoor Gods stem: Kom bij Mij!

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!