11/04/2018

Geen ontmoeting zonder verzoening


Leef je geloof: Geen ontmoeting zonder verzoening, Hillie Snoeijer
Leef je geloof: Geen ontmoeting zonder verzoening























Verlang jij ernaar om God te ontmoeten in je leven?
Wil jij graag dat Hij tot je spreekt?
Dan is het belangrijk dat je je met God laat verzoenen.
Want zonder verzoening kan er geen ontmoeting zijn.
Ken de plaats vanwaar Hij je wil ontmoeten.
Ken de plaats vanwaar Hij tot je spreekt.

In de tabernakel nam de ark een belangrijke plaats in.
Op de ark lag de verzoeningsplaat.
In de ark lag de verbondstekst die God had gegeven.
Daar bij de ark wilde God Mozes ontmoeten.
Vanaf die plek sprak God met hem.
Dat lees je in Exodus 25:22en Numeri 7:89.

Verzoening is noodzakelijk voor onze ontmoeting met God.
De ark met de verzoeningsplaat erop
wees reeds vooruit naar het verzoeningswerk door Jezus.
Jezus bewerkte onze verzoening aan het kruis.
Daar werden onze zonden verzoend.

De weg naar God loopt altijd via het kruis.
Christus is voor ons de weg naar de Vader.
Er zijn vele wegen naar Rome,
maar slechts één weg naar de Vader.
En die gaat via het kruis waar Jezus voor ons stierf.

Erken het kruis.
Erken het lijden en sterven van Jezus.
Geloof dat Hij dit voor jou deed.
Alleen op die basis kan God je ontmoeten.
Alleen op die basis zal Hij met je spreken.
Geen ontmoeting zonder verzoening.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!