19/03/2018

Veilig bij God

Leef je geloof: Veilig bij God, Hillie Snoeijer
Leef je geloof: Veilig bij God













Gods kind kan veilig gaan.
Hij is je schuilplaats,
Hij leidt je door de moeiten heen.
Zijn eeuwige armen dragen je.

Bij Hem vind je houvast
die verder reikt dan dit aardse leven.
Hij schenkt je eeuwig leven.
Je mag altijd bij Hem zijn.

God zal bevrijden wie Hem liefheeft.
Hij beschermt wie Zijn naam kent.
Wie Hem aanroept, zal Hij
tot in eeuwigheid verzadigen.

Bij deze God mag je je veilig weten.
Zijn eeuwige armen dragen je.
Zijn engelen waken over je waar je ook gaat.
Je bent voor altijd veilig bij God.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!