15/03/2018

Kijk verder

Leef je geloof: Kijk verder
Leef je geloof: Kijk verder

Wanneer je alleen maar kijkt
naar je leven in het hier en nu,
met al zijn moeiten en zorgen,
dan kun je gemakkelijk ontmoedigd raken.
Bekijk je leven echter in een eeuwig perspectief.
Kijk niet alleen naar je problemen en moeiten,
maar zie het grotere plaatje en
naar wat God aan het doen is.

God gebruikt je moeilijkheden
en onvermogen voor een speciaal doel.
Hij kan er iets goeds uit laten voorkomen.
Hij kan het gebruiken voor Zijn Koninkrijk.
Dat te zien geeft je een sprankje hoop.
Hoop die kan uitgroeien tot vrede en vreugde.

Verleg je focus.
Hou je oog niet gericht op je problemen.
Richt je aandacht op God.
Jouw leven met moeiten en zorgen
wordt door God gebruikt voor Zijn doel.
Kijk verder dan het hier en nu.
Het tilt je boven je situatie uit.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

1 opmerking:

  1. Vaak snap ik het plan niet goed.

    Er is een strijd gaande.

    Het goede overwint, daar mogen we op bouwen.

    BeantwoordenVerwijderen

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!