14/03/2018

Biddag: bid om Gods zorg voor jou

Biddag: bid en dank om Gods zorg voor jou, Leef je geloof, Hillie Snoeijer
Biddag: bid om Gods zorg voor jou
















We bidden regelmatig om ons dagelijks brood.
En God geeft het je in Zijn goedheid
en wellicht ook nog meerdere broden en producten
voor in je voorraadkast en in je diepvries.
Je mag leven in een welvarend land
en genieten van een overvloed aan eten en drinken.
Geniet ervan, maar blijf beseffen
dat je het ontvangt uit Gods zorgzame Vaderhand.
Want het is aan Hem te danken
dat jij mag genieten van je dagelijkse maaltijden
en van nog zoveel meer dat Hij je geeft.

Hij is het die het land doorweekt met regen.
Hij doet het gewas opkomen en groeien.
Hij geeft zijn zegen aan het jonge groen.
Hij zorgt voor de vruchtbaarheid van het land.
Hij geeft krachten aan boeren om hun werk te doen.
Hij zegent de inspanningen van diverse mensen
om het voedsel klaar voor verkoop te maken.
Hij geeft jou de middelen om je eten te kunnen kopen.
Je dankt je eten en drinken aan Hem.

Geef God de erkenning die Hem toekomt.
Hij zorgt voor jou door je jouw dagelijks brood te geven.
Dank Hem voor wat Hij je in Zijn goedgunstigheid schenkt.
Breng Hem de eer voor Zijn goede gaven.
En bid op deze biddag voor gewas en arbeid
dat Hij Zijn zegen weer wil geven aan het komende groeiseizoen.
Zodat er voor de mensen weer eten en drinken mag zijn.
Bid vandaag en elke dag om Gods trouwe zorg voor jou.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!