09/01/2018

Jezus: ergernis of vreugde?

Jezus: ergernis of vreugde?
Leef je geloof ~ Jezus: ergernis of vreugde?


















Weet wel dat velen in IsraĆ«l door Hem 
ten val zullen komen of juist zullen opstaan. 
(Lucas 2:34)

Jezus brengt heel wat teweeg in mensenlevens.
Sommigen zullen zich aan Hem ergeren
en over Hem struikelen en vallen.
Anderen zullen Hem geloven,
hun leven gaan bouwen op Hem
en de vreugde daarover proeven en smaken.

Jezus is er duidelijk over:
Zonder Mij bouw je je leven op drijfzand.
Als Ik niet de basis ben van je leven,
zul je ten val komen en je aan Mij ergeren.
Maar voor velen ben Ik de bron van diepe vreugde.
Zij die beseffen Mij nodig te hebben in hun leven,
zullen opstaan en jubelen en zich geborgen weten
in Mijn trouwe zorg en liefde voor hen.

Jezus wil ook jouw leven binnen komen.
Hij wil jou ontmoeten en omgang met je hebben.
Hoe reageer jij op Jezus?
Wat is jouw reactie wanneer Hij bij je aanklopt?
Ervaar jij dan ergernis of vreugde?
Laat de vreugde van een leven met Jezus ook jou vervullen.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!