24/01/2018

Erkennen en erkend worden

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo
Leef je geloof: Erkennen en erkend worden
 
Jezus wil dat je Hem erkent.
Hij vraagt je Hem niet dood te zwijgen.
Kom er in je omgang met anderen
voor uit dat je gelooft in Jezus
en dat je voor Hem wilt leven.

Jezus erkennen bij de mensen
kan je best wel eens
voor lastige dilemma's plaatsen.
Soms houd je je maar liever stil.
Zwijg je over je geloof.

Maar Jezus zegt:
'Wanneer je Mij erkent bij de mensen
dan zal Ik ook jou erkennen bij Gods engelen.'
Durf uit te komen voor Jezus.
Erken Hem en je zult door Hem erkend worden.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!