26/07/2017

Jezus biedt redding

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo












Heb jij je wel eens van een ander afhankelijk gevoeld?
Dat je iemand nodig had, omdat je iets zelf niet kon?
Hoe voelde dat voor jou?

Wij zijn niet graag afhankelijk van anderen.
We willen dingen liever zelf doen.
Maar soms is dat onmogelijk.
Moet je tot de erkenning komen dat je hulp nodig hebt.

Wanneer het gaat om je relatie met God heb je ook hulp nodig.
Zonder hulp wordt het nooit oké tussen jou en God.
Jij bent niet in staat om dat voor elkaar te krijgen.
Daar heb je hulp bij nodig.

Jezus is Degene die je wil helpen.
Hij kan wegnemen wat jouw relatie met God in de weg staat.
Hij doet je zonden en tekortkomingen weg.
Hij maakt voor jou de weg tot God vrij.
Dat alles maakt Hij mogelijk,
omdat Hij plaatsvervangend stierf aan het kruis.

God biedt je de enige weg tot redding aan.
Maar wil jij je laten redden?
Wanneer dat je verlangen is,
vraag Jezus dan om in je leven te komen.
Laat je met God verzoenen
door te schuilen achter het bloed van Jezus.
Dan is de weg naar God voor jou vrij.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!
Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!