04/07/2017

1 Cor. 1: Alle roem aan Christus Jezus

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo
















Dankzij God hebt u nu uw leven in Christus Jezus.
Hij geeft u wijsheid en door Hem staat u rechtvaardig tegenover God.
Hij heeft u apart gezet en bevrijd. Alles dankzij Hem.
Zo staat het ook in de Boeken: "Als iemand zich toch op iets wil beroemen,
laat hij zich dan beroemen op de Here!" (1 Korinthiers 1: 31, Het Boek) 

Wie is de belangrijkste?
Mensen wedijveren nogal eens met elkaar .
We willen zo graag de beste zijn,
of minstens beter dan de ander.

Maar we kunnen wel menen heel wat te zijn.
Maar als het op onze redding aan komt,
is er geen mens die dit voor elkaar kan krijgen.
Het is alleen dankzij Christus dat redding mogelijk is.
Christus is voor ons gestorven aan het kruis.

Die boodschap vinden sommigen maar onzin.
Het roept bij anderen ergernis op.
Maar wat in de ogen van de wereld dwaas en onzin is,
is in werkelijkheid de kracht en wijsheid van God.

Alleen Gods reddingsplan door Christus kan ons leven geven.
Jezus kruisdood redt ons van de dood.
Door Hem staan gelovigen rechtvaardig voor God.
Hij heeft ons bevrijd en ons verzoend met God.
Alleen Hij was daartoe in staat.

Laten we dan niet over onszelf opscheppen.
Laten we hoog opgeven over Jezus.
Laten we ons beroemen op de Here.
Want we danken ons leven aan Hem.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!
Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!