23/08/2017

Pas op voor misleiding

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo













In de laatste dagen zal de misleiding toenemen.
Dat is waar de Bijbel je op attendeert.
Satan wil je graag op een dwaalspoor brengen.
Hij is de vader van de leugen.
En hij wil graag dat jij zijn leugens gelooft.
Zodat jij het leven wat God voor je wil zult mislopen.

Laat je niet misleiden.
Vraag God of Hij je wil leiden in de waarheid.
Vraag Hem je te laten zien waar jij de mist ingaat.
Zodat je denken vernieuwd kan worden.
De leugen vervangen kan worden door waarheid.
En de waarheid zal je vrijmaken.

Gods Woord is de waarheid.
Ken dat Woord, zodat je de misleiding doorziet.
Vul je denken met Gods waarheid.
Laat die waarheid de basis van je leven zijn.
Wees waakzaam, laat je niet misleiden.
Geloof de leugen niet.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

1 opmerking:

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!