09/08/2017

Leer vergeven

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo












Is jou onrecht aangedaan?
Heeft iemand jou gekwetst en pijn gedaan?
Hoe ga je daar mee om?
Wat moet je ermee?

Gods Woord spoort ons aan om te vergeven.
Je moet niet vast blijven zitten in je pijn.
Wat je is aangedaan is niet fair en eerlijk.
Maar laat het niet blijvend je leven verzieken.

Vergeven is niet gemakkelijk.
Niet vergeven heeft echter ook een prijs.
Niet vergeven verteert je van binnenuit.
Het vreet aan je.
Het leidt tot verbittering.

Vergeef anderen voor je eigen gemoedsrust.
Laat het rusten, leg het neer bij God.
Wees niet uit op vergelding.
Het zal je goed doen.

Vraag God de kracht om te vergeven.
Wees genadig en barmhartig.
Vergeef ook al verdient de ander dat niet.
Zo kom je los van het onrecht dat je is aangedaan.

Vergeving schenken is niet gemakkelijk.
Maar God wil je er bij helpen.
Hij weet als geen ander wat vergeving kost.
Het kostte Hem Zijn eigen Zoon.

Vergeven is niet gemakkelijk.
Niet vergeven heeft ook zijn prijs.
Leer vergeven.
Doe het voor jezelf.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!