28/06/2017

Er wacht je een prachtige toekomst

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo

Als je gelooft in Jezus, de Zoon van God,
dan wachten jou fantastische dingen.
God heeft een geweldige toekomst voor je klaar liggen.

In Christus ben je erfgenaam van het eeuwige leven.
Jouw leven zal geen einde kennen.
Je mag voor altijd leven met God.

En dat niet alleen.
Je mag voor altijd leven met Hem in een volmaakte wereld.
Een wereld zonder zonde, pijn, verdriet, ziekte en dood.

Wordt maar enthousiast over die geweldige toekomst
die je door Christus mag ontvangen.
Met Christus zal je eeuwige leven één groot feest zijn.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!
Koop bij bol.com

1 opmerking:

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!