21/06/2017

Laat je leiden door de Geest

 Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo












Hoe kun je als christen leven?
De Bijbel wijst op 2 manieren:
een christen kan leven naar het vlees of naar de Geest.

Leven naar het vlees
betekent dat je je laat leiden door je vlees.
Door je eigen verlangens, je gevoelens, door wat je vlees wil.

Leven naar de Geest
betekent dat je je laat leiden door Gods Geest.
Je luistert naar wat God wil en handelt daar naar.

God wijst christenen de weg naar leven door de Geest.
Alleen die weg zal leiden naar goede vruchten in je leven.
Leven naar het vlees brengt je niet veel goeds.
De verlangens van ons vlees gaan vaak in tegen de Geest.

Jij zult in je leven moeten kiezen:
laat je je leiden door je vlees of door de Geest?
De resultaten zullen verschillend zijn.
Wat kies jij?

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!
Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!