11/05/2017

Dag aan dag draagt Hij jou











Maak u geen zorgen voor de dag van morgen.
Ook morgen zal God u weer geven wat u nodig hebt. 
Leef dus gewoon bij de dag.
(MattheĆ¼s 6:34, Het Boek)

Soms kun je enorm opzien tegen de dag.
Je zit in een moeilijke periode in je leven.
Je weet niet hoe het verder moet en zal gaan.
Houd je in zo'n situatie vast aan Gods richtlijn:
maak je geen zorgen over de dag van morgen.
Haal je niet allerlei dingen in je hoofd
waarvan je niet weet of ze ooit zullen gebeuren.

Je mag erop vertrouwen dat God je kracht zal geven.
Hij zal je helpen en bij je zijn, hoe je dag ook verloopt.
Hij zal je geven wat je nodig hebt.
Hou je daaraan vast, zodat je stand kunt houden.
Je mag weten: dag aan dag draagt Hij jou, die God is jouw heil.

Spiegelmoment:
Hoe heb jij Gods kracht ervaren in moeilijke tijden?

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!