02/03/2017

Onderweg naar Gods volmaakte wereld














God werkt toe naar Zijn volmaakte wereld.
Een wereld waarin Hij het stralende middelpunt zal zijn.
Hij is al volop bezig om toe te werken naar dat nieuwe begin.
De dag waarop Jezus terugkomt zal het zover zijn.
Nog even wachten, Hij maakt alles nieuw.

Laat je even meenemen naar die volmaakte wereld.
Een wereld waar geen oorlog en ruzie meer zal zijn.
Een wereld waar voor de zonde geen plaats meer is.
Een wereld waarin onze tranen gedroogd zullen zijn.
Een wereld waarin we niet meer getroffen worden door ziekte en dood.

Wat een geweldige wereld zal dat zijn.
Een wereld waarin we altijd in Gods nabijheid zullen zijn.
Een wereld waarin liefde de toon aangeeft.
Een wereld waarin de onze vreugde volkomen zal zijn.
Een wereld waar nooit een einde aan zal komen.

Laat dat zicht op die wereld van God
je vandaag de kracht geven om staande te blijven.
Om vol te houden, om te blijven geloven.
Dat vooruitzicht zal je hoop en kracht geven.
Want je weet zeker: het beste zal nog komen.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!