24/10/2016

Zondag: neem rust en verheug je in God

 Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo














God heeft de sabbat apart gezet als een dag voor Hem.
Hij wil dat je die dag in ere houdt.
God rustte op de zevende dag,
en Hij wil dat jij dat ook doet.
Je bent niet bedoeld om altijd maar te werken.
Neem een dag rust en verheug je in je God.
Dat zal Hij zeker zegenen.

Jesaja 58: 13, 14 zegt:
'Wanneer je je voeten rust gunt op de sabbat
en geen handel drijft op mijn heilige dag,
wanneer je de sabbat als een dag van vreugde ziet,
de dag van de HEER als een heilige dag,
wanneer je hem in ere houdt door niet je gang te gaan,
geen handel te drijven of zaken te bespreken,
dan vind je vreugde in de HEER.
Ik zal je laten rijden over de hoogten van de aarde
en je laten genieten van het land
dat ik je voorvader Jakob in bezit heb gegeven.
De HEER heeft gesproken!

Na Christus opstanding op zondag,
is de kerk in steeds belangrijker mate de sabbat gaan vieren op zondag.
Die dag vieren we samen als christenen de opstanding van Christus.
Gun jezelf die dag rust, maak je los van je werk.
Vier die dag als een dag van vreugde.
Verheug je die dag in God, maak samen Zijn naam groot.
Wees blij en prijs Hem voor alles wat Hij voor je deed en doet.
Je hebt alle reden om blij en dankbaar te zijn.
Neem daar de tijd voor, vier de zondag!

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!